Tuesday, September 23, 2008

Μια νύχτα


Μια νύχτα μόνο

Κάτω από δάκρυα αρμυρά στα μάτια ξεραμένα

Μια νύχτα μόνο

Μες σε μια μέθη απλά λυτρωτική σ’ένα μπουκάλι vodka

Μια νύχτα θέλω

Εγώ με τα τσιγάρα μου

Τα πρόστυχα όνειρά μου

Τις ενοχές, τα θέλω μου

Κι όλα τα ψέματά μου

Μια νύχτα μόνο

Να ομολογήσω στο διπλό μου εαυτό ό,τι με αρρωσταίνει

Μια νύχτα μόνο

Ένα καθρέφτη να κοιτώ και να ζητώ ένα ακόμα ψέμα

Μια νύχτα θέλω

Το μήλο της αλήθειας να γευτώ

Να λιώσω, να πνιγώ μες τον καπνό

Να αδειάσω της ψυχής μου τα μπουκάλια

Να βουτήξω στης σκληρής αλήθειας τα κανάλια

Να βγω από τις στάχτες μου σα μύθος

Και στη ζωή μου βασιλιάς να γίνω … ίσως

Μια νύχτα μόνο

Μια νύχτα θέλω

1 comment:

issallos said...

που χαθηκες εσυ;....βρικα το λινκ σου απο παλιωτερο ποστ...αλλα δεν φαινεται να δουλευει πολυ καλα...για πειραξε το...λιγο
τα λεμε!!!!