Wednesday, February 21, 2007

Θα σου κλέψω το σακάκι

Θα σου κλέψω το σακάκι, δυο γραβάτες θα φορώ
κι αν με ξαναπείς αλήτη πάλι εγώ σε συγχωρώ
έμαθα σ' αυτό τον κόσμο αμαρτίες ν' αφαιρώ
των ανθρώπων που δεν ξέρουν πως επέζησα εγώ

Κι αν σου πέσει το λαχείο ξεφορτώσου τα λεφτά
η ζωή είναι ένα αστείο και ο θάνατος γελά
συνταγές ισορροπίας, ανισόρροπος εγώ
συμβουλές αταραξίας, ταραχοποιός εγώ

Η μιζέρια κι η δουλεία ένα κι ένα κάνουν δυο
κι όλα γύρω μου κατάπιαν το αμίλητο νερό
δεν τα κάνω εγώ πλακάκια με κανένα θεσμό
στέγνωσα σε μανταλάκια το δικό μου εαυτό

Η μοντέρνα φαντασία πάει να σπάσει τα δεσμά
είναι όμως οπτασία, δεν πατάει πουθενά
και η τοξικομανία παραμύθα είναι κι αυτή
στον καθρέφτη σου ψυχή μου καθρεφτίσου μοναχή

Δεν τα κάνω εγώ πλακάκια με κανένα κερατά
μη μ' ανάψουν τα γλομπάκια και σου κάνω σαματά

Νικόλας Άσιμος

7 comments:

reservoirdogs said...

Γουστάρω playlist!!!!

sorry_girl said...

Στα παιχνίδια όλων σας έκανα χαλάστρα
Για κανέναν πούστη δεν θυσιάζομαι


Ε μπράβο λοιπόν μαυρόσκυλο!

reservoirdogs said...

Έτσι έτσι Σπάζιτς!!! ;)

Μαυρος Σκυλος said...

Hey, hey, mama, said the way you move
Gonna make you sweat, gonna make you groove.
Oh, oh, child, way you shake that thing
Gonna make you burn, gonna make you sting.
Hey, hey, baby, when you walk that way
Watch your honey drip, cant keep away.

reservoirdogs said...

Hey, baby, oh, baby, pretty baby

Μαυρος Σκυλος said...

I gotta roll, cant stand still,
Got a flame in my heart, cant get my fill,
Eyes that shine burning red,
Dreams of you all thru my head.
Ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah ah.

Hey, baby, oh, baby, pretty baby,
Tell me what you do me now.

reservoirdogs said...

kai to whole lotta love paizei