Tuesday, December 17, 2013

Ένα θρόνο

Τη σιωπή μου σα τοίχο, γύρω γύρω απλώνω
Και τις σκέψεις μου μέσα σε υπόγεια κλειδώνω
λίγο απ την ψυχή μου καίω σε μια θυσία
τα θεμέλια γερά, σε θεούς ικεσία

Πύργους χτίζω ψηλά, σα φρουρούς από πέτρα
και τοξότες πολλούς, με γεμάτη φαρέτρα
πολεμίστρες γεμάτες, βέλη ακονισμένα
Άμα κάνω πως φεύγω θα τα ρίξω σ' εμένα

Θέλω μόνο να έχω ένα θρόνο ν αρχίσω
βασιλιάς πια να είμαι τι ζωή μου να ορίσω
Θέλω μόνο να έχω ένα θρόνο ν αρχίσω
κ ότι μ' έχει προδώσει λίγο λίγο να σβήσω

Κάμαρες, κατακόμβες, έχουν τοιχογραφίες
μάχες που έχω δώσει, ήττες, υποκρισίες 
κηροπήγια πολλά σε γωνίες φωτίζουν
μερικά σβηστά κεριά, να σωθώ μου θυμίζουν

Ότι έκαψε σβήνει , κ ότι καίει θα σβήσει
ότι άφησα πίσω, δε μπορεί να γυρίσει
κ έτσι τρέχω μπροστά, βασιλιάς στ άλογό μου
όπλο μου η καρδιά και ασπίδα το εγώ μου 

No comments: