Tuesday, November 21, 2006

Silent

Τα μάτια μου γυρνούν στον ουρανό στα βράδια που έρχεται η μοναξιά

Χιλιάδες λάμψεις ταξιδεύουν στο πλευρό μου

Κι όπως τ’αστέρια κυλούν μες το μυαλό το μόνο που ακούω είναι αυτό το υπέροχο τίποτα

Και θυμάμαι τις σιωπηλές στιγμές της ζωής μου

Τότε που κανένας θόρυβος δεν έρχεται να ταράξει τα λόγια του μυαλού μου, την παρέα των αστεριών μου.

Εκεί στο μπαλκόνι, στο κρύο ή στη ζέστη.

Αυτές οι σιωπηλές αναμνήσεις που έχουν τόσα πολλά να μου πουν.

Και έρχονται εκείνες οι στιγμές πάλι κοντά μου, και εκείνα τα λόγια που είχα γράψει κάποτε

«κι όταν θα έρθει η σιωπή, εμείς θα θυμόμαστε το κύμα να μας παίζει μουσική, κι όπως θα παίζει η μουσική, θα ξεκινήσουν τα’αστρα τη βροχή»

2 comments:

Στελλα said...

Ti omorfo....
Kalimera kai fili

Tasis Plisis said...

Ωραιος ρε Σκυλε..