Friday, March 02, 2007

Δεν έχω μύθο

Δεν έχω μύθο
Δεν έχω μίσος στην ψυχή
Ξαναγεννιέμαι κάθε αυγή
Δεν έχω μύθο
Δε τραγουδώ Σα τα πουλιά
Στα όνειρα μου πετάω ψηλά

Και θα κάνω πάντα λάθη
Και λάθη απ την αρχή
Και η τόλμη στη ζωή μου
Με βγάζει νικητή

Δεν έχω μύθο
Και δεν κοιτάω πίσω πια
Τους ήρωες μου κρατάω ψηλά
Δεν έχω μύθο
Έχω μια παιδική φωνή
Μου λέει να παίζω την κάθε στιγμή

Λάθη που θα τα πληρώσω
Λάθη που τα ζω
Λάθη που θα τα ξεχάσω
Και θα τα μισώ

Δεν έχω μύθο
Έχω σελίδες να γράψω πολλά
Τετράδιο άδειο μα γεμάτη καρδιά
Δεν έχω μύθο
Ένα καράβι που περνά ποταμούς
Πηγαίνει κόντρα σε σάπιους χρησμούς

Πάω κόντρα στους ανέμους
Τα κύματα περνώ
Ξέρω πως υπάρχουν κι’αλλοι
Μαζί τους ας χαθώ

Δεν έχω μύθο
Έχω μπροστά μου μια νέα αυγή
Μια αλκοόλη μια καινούρια βροχή
Δεν έχω μύθο
Ένα τρενάκι που πηγαίνει μπροστά
Που στην ελπίδα θα κάνει βουτιά

Και θα κάνω πάντα λάθη
Και λάθη απ την αρχή
Λάθη που θα αγαπήσω
Μου μαθαίνουν τη ζωή

7 comments:

reservoirdogs said...

I pay my respect!

Μαυρος Σκυλος said...

Se eyxaristw.
Poly.

sourfou said...

Τι είναι αυτό ρε? Δικό σου???

sorry_girl said...

Ωραίοοος!

Δέσποινα said...

Δεν έχει μύθο, είναι ελεύθερος.

Μαυρος Σκυλος said...

Nai re sourfou
Sorry, thanx :)
KApws etsi Despinoula

reservoirdogs said...

My respect, again!Perfect!!!